close

生日當天,老公為我訂了文華酒店25/F既Pierre午膳。pierre係1星米之蓮大廚,餐廳在文華的頂樓,以環境及地方計,這裡是無敵的。是日恰好天清氣朗,萬里無雲,坐在大大又舒適的疏化椅看著外邊,好不寫意。

IMG_0141.JPG

 

當天點了express lunch, 由first course, middle course, main course and dessert, 2 courses $360,每加1個course $80。我點了2 courses,老公就點了4 courses。

IMG_0138.JPG

首先上了welcome food,右手邊那小碟係veal,中間那個係cheese打成foam,有一片薄薄小餅來點cheese foam,我係唔食cheese,因對奶品食物敏感,但呢個cheese foam我竟然食晒,左手邊好味既小麵包。

IMG_0137.JPG

我既頭盤係satay scallops with pear and cucumber,帶子好大粒,煎得好香,個梨汁使帶子好fresh好清! 

IMG_0150.JPG

老公呢個頭盤係63c egg,係pierre出名菜式,用低温63度煮蛋,再加上墨魚risotto整成黑色foam,配上green asparagus,bellotta 及 parmesan。

IMG_0151.JPG

老公middle course order 了 Pan fried foie gras, 鵝肝好肥,煎得亦好好,唔會煎到好乾。

IMG_0153.JPG

老公main course 係 US grill prime rib eye,好厚好juicy!

IMG_0159.JPG

我既main course係french fram chicken fricassee,最上係洋葱天婦羅,鷄肉粒加上幼薯同菜,份量好多,飽飽!

IMG_0160.JPG

老公dessert點了拿破侖,配上berries sorbet,好fresh好醒胃!

IMG_0162.JPG

老公話拿破崙pastry好鬆、極好味!!

IMG_0165.JPG

因太飽,所以我點了darjeeling tea

IMG_0166.JPG

六星級酒店的頂級餐廳,服務自然也是頂級的好。侍應們對菜色很熟悉,亦會作出適當的建議。埋單$1100,也值得試試!

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()