睇過幾個網友都介紹呢隻product,而張玉珊都係佢本"美麗大學"一書亦提及,她会mix粉底來一起上妝,係我决定買la mer product 前想試一試nars! 呢一瓶100ml既aqua gel hydrator就$720,有連卡佛咭就多10%discount,所以就$648。佢個texture 好得意,塗上手cream 會「突然」變成水,吸收力都不錯(當然冇皇牌la mer 咁勁!)。好啦等我share 一吓用後感。
佢有兩個用法, 1) 於晚霜後塗上按摩,不用過水(份量多一些好似night mask咁) 。
我昨晚於睡前塗上這hydrator,今早起身覺得臉的皮膚好soft同有彈性,好正。
2) 也可於妝前塗上,使個妝更貼服。呢個就未試,今晚出街就試吓,再update 大家。




跟住就想講吓origin呢隻"Never a dull moment",係網友慧嘉介紹。呢隻product主要係果酸,我跟慧嘉介紹咁,先打圈按摩,然後敷在臉上五分鐘左右。當一洗面,見到鼻上毛孔起乾淨,而且臉亦好亮,正!  係origin shop 買就$230 (125ml),如SaSa 買就只係$170左右,其實可以天天用而我就隔天用,每次用五蚊咁既份量,真係有排用!{#emotions_dlg.emotion_teeth_smile}

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()