close

 昨天買了幾件 Beauty Maker 的 products,如果大家有睇開"女人我最大",應該知道Kevin 老師,佢係節目中最常出現既化妝及形象指導老師。佢自己同日本廠商研發出Beauty Maker 呢個牌子,我最初因為他的化妝書而得到一枝"絲緞無痕粉霧"的 sample,一用就愛上它,而且價錢不貴所以想試吓Beauty Maker 更多products。




以上由左起 (我的美麗日記)面膜系列 - 冰沁活氧面膜、親親修護唇膜 + 親親唇部去角質蜜糖毛孔控油修飾膏 (加強型)、(水潤光系列)美唇魔術下地。

首先要講吓 親親修護唇膜
+ 親親唇部去角質蜜糖。

1. 用親親唇部去角質蜜糖,輕輕畫圓方式輕輕按摩約10秒,去除唇部老廢角質。接著用化妝棉輕輕擦拭乾淨即可。

以下係我的唇(未用任何東西),我的唇係超乾,夏天也要塗潤唇膏!



2. 接著塗上厚厚的護唇膜就ok, 覺得冇曬死皮而且唇是軟軟的! 1 set $155, 不錯...我會keep 住用



arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()