close
見不少網友都介紹過寿司德,今午終可以試試。位於金馬倫道金馬倫廣為2/F。老公昨晚已訂了吧台位,因我們好喜歡見到師傅做寿司的過程。



老公叫了特上壽司定食,我就點了自選壽司套餐再加一客秋刀魚刺魚。


秋刀魚刺身,$120一客(半條)。通常秋刀魚只会燒,而且有好多細骨,我係一過唔識吐骨既人,所以食刺身實在太好,而且我是第一次食秋刀魚刺身。一入口好軟,冇根,好似食jelly咁,仲有好鮮味。

跟住就上寿司set ($200),老公既特上寿司。有海鰻,燒吞拿腩、油甘、穴子、海膽等都十分鮮味。蛋卷甜而不膩,質感鬆軟,卷物是香蔥碎吞拿魚蓉。整体不錯,還有蒸蛋,miso soup,仲有飯後生果或咖啡茶選擇。


我就要了自選寿司十四件,(其實食量少一点可以叫八件$98),我係貪心鬼所以加了一客拖羅和海膽要(每件加$20)。一上菜,老公就覺得捉蟲,比較起來,佢既特上寿司一D都唔特別,而且分量亦無我咁多。基本上每件都十分鮮味,拖羅腩好油好甘香,帶子、甜蝦亦唔錯,不過魷魚比較難咀嚼,失色少少。飯既味道適中,師傅亦搓得好。我當然食唔晒,而我老公亦虎視眈眈,所以就比咗4件比佢


最後師傅更送上一小碟漬物。



飯後我們都點了生果作完結,好一個美味而又充實的星期日午餐!


arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()