close
你會覺得生離定死別慘些?現今科技先進,要搵一個人或者致電一個人,並不困難,在乎你想唔想搵,但死別是陰陽相隔,不論有幾多錢或用什麼方法,也找不上,所以我覺得死別比生離更見痛苦,尤其至親離世!

見到zz提及她的媽媽,使我羨慕又妒忌。我的媽媽已離世差不多兩個月,但日子好似好耐。現在好怕見到別人兩母女一見飲茶,因我只可以"電"茶比佢飲;我又好怕聽到一D婆婆話個女帶佢去旅行,因我冇機會同我媽媽去;我又無機會比家用比媽媽,現在只可以燒比佢;我又無機會同佢傾電話,只可以對住佢張相傾吐。同媽媽感情好好,而且佢仲好"候生", 所以佢離開對我影響好深。况且我哋長大,應該係佢既收成期,佢的突然離開,使我心情总不能平復及十分之傷心。

我媽媽十分之可愛,有一對小手,比我還要細,佢從來唔会煩我哋,有時佢仲覺得我長氣,佢對我哋冇要求,又好容易開心,係一個十分之好既媽媽,我真係好幸福因有這個媽媽。

有D人會話仲有奶奶,老實說奶奶永遠及不上自己媽媽,媽媽永遠係最好,只有媽媽可以接受到我哋發脾氣,接受我哋既壞習慣等。

媽媽我好掛住妳!
arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()