close


終於係星期三返到香港,結束了東京五天遊。老公都話我哋好彩,因颱風剛到東京,如遲2天出發,也會受颱風影響。
我哋3:30pm到達東京机機場,等巴士出新宿,6:00pm到新宿Century Southern Tower酒店。一放下行李,我哋即往伊勢丹shopping,血併一小時後,去咗蟹道樂食晚餐。
第二日,去了涉谷、原宿及南青山行街。
第三日,一早去了築地食寿司,然後到橫濱及代官山。


築地


Japan Coast Guard(係海猿拍攝的地方) 


 赤レンガ倉庫


代官山,係一個好舒服的地方,似自由之丘,但比較潮!


第四天,裹原宿,表參道。
第五天,返香港。


我會分別係美食篇,shopping篇談談我的旅程!


arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()