close

見有網友仔係blog度問邊度訂MBT Kisumu 2,又或者邊個website可靠,其實我都唔知點分辨! 我自己對白色MBT kisumu 2係舊年年中係 www.shoes.com訂的。不過我知 white kisumu 2 已不再生產,所以好多MBT official website 已冇這款式。今次多謝網友YC提供以下她的心得同大家分享 :- (below quote from YC) "又等我借sillyshopgirl呢個blog share吓我個experience啦。我之前都試過喺一個so called有真MBT賣嘅site度訂咗對白色,個site成個look都好美國,又用美金計,仲有好多都未見過嘅款添,啲相都好靚,又係用1/3, 2/3咁去形容啲半號,佢仲要賣得唔平,等你以為咁咪真啲囉。我買嗰對US85免運費,自己以為好正啦,即刻喺網上比晒錢等收通知啦。點知一收confirmation就知大鑊,個email係courier tracking information,上面寫明嗻大陸寄出黎,咁咪即刻知上檔囉。對鞋番到黎同自己對真既對住就發現好大分別喇,如果唔係自己有對真嘅你可能唔知有咩分別,但一對之下你就會發覺對假嘅手工好差,車線差、鞋身重、size亦比真嘅大….結果對鞋送咗比個朋友(佢當然知係假啦)。所以unless你係諗住買對假嘅都無所謂,otherwise我會勸你唔好試嘞。But如果真係諗住買對假呢,都唔使去呢啲site呀,淘寶大把平過佢啦。呢六佰幾蚊就係一個好教訓喇。" (left side is right, real side is fake)

Side view 1-Left is real & Right is fake.jpg

 

left size is real, right side is fake

Top view- Left is real & Right is fake.jpg

Left side is fake and right side is real 

Side view 2-Left is real & Right is fake.jpg

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()