close

大家都問可以係邊度同點樣訂韓國衫,我自己就係4Evamall訂Dress Monster 同一些4evamall自家引入既韓國top。其實我之前已介紹過4Evamall...

4evamall1.jpg

 

4Evamall可以買到Dress Monster及PushButton,她們亦會select一些冇品牌衫放在website內賣。不要以為no brand就唔好,她們select既衫平、正、型!

4evamall2.jpg 

好似我件jacket,就係她們select item,qualtiy好,cutting好靚,大愛!!

4evamall3.jpg

件Dress Monster message tee亦係4Evamall訂的

http://www.4evamall.com/shop/shopdetail.html?branduid=15329&xcode=063&mcode=000&scode=&type=P&search=&sort=order

dressmonster tee.jpg 

可惜韓國大部份website不送外國,我就揾了"韓國師奶"幫手。可到Facebook找koreanhousewife shop,用private message比條link佢。Cecily好快會報價,confirm order後就過數,大約10-14日就運到香港!我揾了Cecily代購都有半年多,我自己覺得她的運費及手續費很公道,可以放心!

korean.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()