close

事先聲明,我係自己真金白銀買的,絕對唔係sponsor或人地送! 我係一個Body lotion怪,不論一年四季沖完凉都要搽cream。天生身体係乾性,反而臉部就combination skin!以前用開crabtree body cream 或 L'Occitane  shea butter,但比較貴,因我用得都好狼! 之後亦用過 Vaseline既body lotion,就ok la。個多月前行經萬寧,見到Johnson's呢枝body care,只係$34左右,於是試吓。香味ok,而且皮膚好易吸收,亦可以keep到at least 12小時。如果唔夠潤,1-2小時後我大腿就會痕,但搽完呢隻body care,我一直到第2朝也不覺痕,而且覺得皮膚滑咗,我已用到第2枝添!

CIMG8717.JPG

 

因為見body lotion 咁好, 所以再買埋 Johnson 長效水嫩沐浴乳。我覺得呢隻沐浴乳Lux更好,不會太鹼性,香味亦可接受,不太濃,而且亦好抵用。

Johnson's.jpg 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()