close

我一直都用bobbi brown 既liquid foudation,見到素顏天使介紹呢隻Chantecaille compact make up,心思思走了去Joyce Beauty看看。顏色選擇方面有八色,BA小姐為我選了Cashew。粉餅連 case 要 HKD$580/10g (我有Joyce Card所以有九折,折後 HKD$522)!我就帶了它去東京旅行,由於呢隻compact大概只得SPF 10以下,所以我用la mer UV protecting fluid打底。一掃發覺粉質極佳,而且使皮膚看起來是極細緻滑溜,冇厚厚粉那種感覺。仲有皮膚覺得冇負擔,用上一整天也冇問題,使我對compact powder改觀 。

CIMG7937.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()