close

我就無人哋咁好,有品牌PR邀請參觀同享用高級tea buffet,哈哈。不過,星期六老公就邀請我去Harlan's lunch buffet,然後太子大廈 Chanel,作一個瘋狂shopping day! 3ca8b998.gif (希望我既網友唔好介意我咁講,我只係挖苦自己!)

IMG_1233.JPG

 

原本想買boot,但太高跟,所以就買了呢對flat shoes! 係羊仔皮,好舒服,襯casual牛仔褲又得,襯裙又得。

IMG_1234.JPG 

仲想買手袋,但冇合心水。本來想買coco cocoon bag,但熱心的sales姐姐話cocoon bag唔可以孭上肩,即刻好失望。然後sales姐姐攞咗好多手袋比我睇,都唔合心水,咁再轉睇小手飾!結果買了耳環,sales姐姐用絲帶warp起佢,他們既絲帶有prince's building字樣。

IMG_1239.JPG 

銀色chanel 孖C logo 再加上水晶,好classic好靚!!!!

IMG_1248.JPG

係呢度多謝老公安排今次chanel之遊,送了咁多美麗紀念品比我,哈哈!!1624534005.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()