前幾天老公為煩惱宴請sillycat兩公婆去邊度吃晚餐,老公提及福臨門,我腦海浮現好味兩個字,於是昨晚一行四人到福臨門晚餐。其實之前也寫過福臨門,但實在太喜歡福臨門,所以要再寫一次! 首先兩隻紅燒BB鴿,好香,好好味!

CIMG7338.JPG

 

跟住係西檸香煎鷄柳,鷄柳一D都唔肥膩,檸汁亦十分香,真好味,比益新更加好味!

CIMG7339.JPG

蟹皇扒露筍,蟹皇係超多,亦用了很多蟹肉做獻汁,而且蟹肉係一梳梳,福臨門做得十分出色

CIMG7341.JPG

蝦膠讓豆腐,蝦膠好新鮮,因為好爽口,獻汁也用上蟹肉蛋白

CIMG7342.JPG

當然有我最愛既荷葉雞粒飯,我每次都必食!飯粒乾身得很,丁點多餘的油份也沒有;用料極豐 (瑤柱絲、花菇粒、雞及燒鴨粒、蝦乾等),吃得出用上的全部也是靚貨。鮑汁令飯帶了多點鮮味,而且又全然上晒色,再加上清香荷葉味,簡直係正。這樣的米飯,怎可能不好吃 ?

CIMG7343.JPG

呢度的炸子雞亦係出名,皮脆肉嫩,好有水準

CIMG7344.JPG

最後係我最愛甜品,蛋白杏仁露。我以前唔鍾意吃杏汁,覺得味道好怪,但幾年前係福臨門試過佢哋杏仁露,一試愛上,每次飲茶或晚餐,必留肚食呢個蛋白杏仁露,而且我個人覺得佢哋既蛋白杏仁露係全香港最好食!

CIMG7345.JPG

埋單$1300,以一流服務,舒適既環境,好好好味既菜式,直係只可用一個字來形容,正!

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()