close
好多網友都提起過千里之月呢間日本料理,我呢個師奶又點會錯過!千里之月係銅鑼灣渣甸街渣甸中心6/F, 係湖舟樓下。老公話以前叫月之麗,佢去過一次。我哋今次坐係吧枱。我order 咗12件寿司($220),老公就要16件($260),全部係師父選給我們當日最新鮮的材村。

有海膽,蟹脚,吞拿魚腩,魷鱼,甜蝦,魚甘魚,烏貝等。材料真係好新鮮,至於寿司飯師傅握得不錯,可惜我同老公都覺得飯好淡,要點好多鼓油,係一個敗筆,因我哋食寿司喜歡食寿司的真味,所以有点失望。

16件,多了三文魚,2件吞拿魚腩同一件碎腩。當然仲有蒸蛋,miso soup。


餐後可選咖啡或茶,茶係日式綠茶,再跟一個橘子jelly,酸酸的頗醒胃。


埋單$600左右,总算叫做食過,但我同老公都覺得寿司德同湖舟比較啱我地口味!
arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()