close



星期五晚,本打算同老公外出用膳,只可惜布帕一來,所以活動也cancel,留在家中。於是星期六早上,老公嚷着去Sabatini食一個豐富Lunch。Sabatini 係Rome 係一間老子號的意大利餐廳,只有3間分店,分別位於Tokyo, Hong Kong, New York 。香港店在尖沙咀帝苑酒店,我哋都十分喜歡這意大利餐廳,食物好味不用說,因為環境及氣氛causal(唔做作),service亦適中。

我哋每次都order Busines Set Lunch,我選擇Starter+Pasta+Dessert,老公就要Starter+Pasta+ Main Course + Dessert!


頭盤可要湯或Buffet Starter,我當然係要佢既出名"Buffet Starter",有我極之喜愛的Parma Ham with Melon. 還有十分出色的意式蔬菜,例如矮瓜,苦白菜等。表面上只可以選一次,如果想再食,他們也不阻止你

食完頭盤,巳飽了一半,跟住上Psata。我要了Penne,係番茄煮的汁,Penne係自製,口感十足,好有咬口!老公果個,忘記映相!

因老公要埋Main course, 佢點了烤澳洲羊架,好鮮嫩且有肉汁。


最後當然上甜品,佢地有5至8種甜品,放在甜品車上任你選擇。我要十分之愛的Tiramisu,老公選了白酒什果凍。我自己覺得Sabatini的Tiramisu係香港最好食的,佢哋既Tiramisu只放在一個玻璃盤上,不做作,好有意大利食物的特色 ,着重味道,食物新鮮而不花考!我十分唔鍾意Tiramisu用杯上,因Tiramisu係意大利家中的廉價甜品,用 Mascarpone Cheese,咖啡加上Ladyfinger,係好隨意同簡單的甜品。


白酒果凍,酸中有甜,好開胃。


當然唔少得一杯茶作為完結。他們十分細心地送上Almond Cookie,好窩心!


埋單$560,以咁好的食物,咁舒服的環境,實在超值!

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()