係3日之內去戲院睇2部戲,對上一次已是10年前既事!星期六睇了confessions of a shopaholic (潮拜購物狂),今晚睇了slumdog millionare (一百萬零一夜),兩部風格完全不同既戲。首先係confession of a shopaholic,改編自Sophie Kinsella,書我就睇過,所以睇埋套戲,老實我老公話我都係一個購物狂! af48944b.gif

01.jpg

戲中有一幕係各牌sample sale,女人好似痴線咁入去搶鞋搶衫,真係好攪笑!

confessions-shopaholic_l.jpg

今晚就係IFC睇了slumdog millionare,我同老公都覺得好睇,戲既節奏都好緊張。背景係印度孟買貧民區,坦白講呢個地方我地從未接觸過,但從一個英國導演去看印度呢個貧民區,好寫實,因Danny Boyle將貧民區真實一面比觀眾睇,因為係實地拍攝。如果導演係史匹堡,我估冇呢種效果,因佢會係holloywood搭一個貧民區景,hoho! 我本人覺得係一套值得睇既戲!!

untitled12.bmp

戲中一對小演員亦好可愛

untitled2.bmp

untitled123.bmp

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()