close
昨日老公揸了車返工,我又要上堂,唔夠時間煮飯,所以去咗渣甸山那間益新美食館。

見過不少網友介紹過呢閒店,我就是首次去。益新有兩間店,一間係跑馬地步一間係渣甸山居民協會。我哋去渣甸山店,車可泊在店外,十分方便!店內裝修簡單,枱不是太多,但燈光十分舒適,枱與枱之間亦寬闊。


老公負責叫餸,首先係上湯中蝦。蝦開邊,先泡油再用上湯煮。由於泡過油,蝦殼十分脆而上湯入咗殼內,殼都變得好好味,老公仲連殼都食理!上湯亦適中,一D都唔咸!我就好鍾意呢個餸。


跟住就干葱爆牛肉,十分香,味道亦好好,牛肉亦食唔道鬆肉粉味。


竹笙鵝掌抓時蔬,鵝掌煮得好入味,竹笙亦吸收了上湯。


最後半隻明爐琵琶鴨,皮十分脆,鴨肉好嫰亦好有肉汁。


吃咗4個餸,好飽但送糖水,我要蓮子紅豆沙,老公要雪梨雪茸糖水,糖水都好足料!




到尾我哋食唔曬D牛肉,侍應主動提議為我們打包。
他們用可放microwave的膠盒,再用環保袋,我是第一次見咁週全的!


加一個白飯,共$470,侍應服務恰到好處,環境亦舒適,十分好!


後記
今日中午,將昨晚係益新帶返嚟的牛肉加熱,再煮一個好到底既蝦子麵,正!
arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()