今個週未食咗好多嘢,唔知唔會肥咗,大件事!星期六中午,同老公去咗上環的五樓廚房食lunch! 其實呢間餐之前係銅鑼灣既Fusion,但結束咗,然後再到上環文咸東街新建既大厦從新開業。我比較喜歡這裏的裝修,因為多D陽光,感覺適服好多。



當日在33C既高温下,我哋當然選擇坐室內,但陽光從落玻璃透入,十分舒服!





點了當日set lunch,包括湯或沙律,主菜及咖啡或茶。
我要了湯-南瓜湯。初時亦擔心,因通常南瓜湯會放進忌廉,
但今次沒有,所以十分清,好味。


老公就要咗沙律 - 紅菜頭沙律。老公話紅菜頭好新鮮。



主菜我同老公都要燒肉眼,我果份要medium,而老公就medium rare,
肉十分十分之嫩,而且伴菜亦好正。


餐後好想甜品,我叫咗拿破崙餅,custard甜味十分之適中,好出色。



老公要咗蘋果卷。



埋單大約$350左右,以環境,食物及服務,十分抵!
arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()