昨天星期六下午,老公陪我去了紅磡體育館,我們不是看eason或sammi concert,而係老公陪我出席一個佛教活動,禪淨蜜三修法會。我估大家都好少見過咁既紅館。多謝老公唔怕悶,陪咗我整個下午。老公,多謝你!

CIMG8698.JPG

 

大會由佛光山星雲法師主持,我亦好開心,因為當日正式皈依成為佛教徒,係星雲大師既弟子。

CIMG8700.JPG

塲既佈置簡單但莊嚴,感覺好舒服 

CIMG8701.JPG

CIMG8703.JPG

各位到塲的善信,得到這個蓮花燈。記得係尾段,星雲大師為大家祝願,在全所有善信也亮既這蓮花燈,(意即點起心內明燈),塲面好莊觀!

CIMG8706.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()