一向我都鍾情smoky eyes,所以當係雜誌見到RMK Autumn collection - Mystique,簡直念念不忘,於是星期二去了sogo將它帶回家!090805-sp-pic.jpg 

 

我呢個color係model 用緊 Grey #03

CIMG7926.JPG 

我想購吓RMK既BA真係+分之唔專業,態度極之敷衍。其實我想買吓咁多種眼影,可以點用同有咩嘢組合,個櫃台小姐只係咁意話掃一吓所有色,mix嚟用就得。我當時都"O"嘴,估唔有咁既答案,跟住就唔太想再答我問題!坦白說,當時counter得我一個客,答多幾句都可以! 咁唔想做就咪做!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()