昨天講到係Times sqaure敗家事件上集,敗家重頭戲係shu uemura counter。本來只打算買Phyto-black lift (黑萃緊緻護膚系列)既 anti-wrinkle eye and lip contour cream,因為上次攞過sample,發覺真係可減少我眼角下的紋,所以買一瓶用。首先講吓Phyto-black lift先,跟據官方info,主要成份為黑茶醇素,發揮抗皺活膚功效,使皮膚保持彈性,減退皺紋。向counter姐姐要了一瓶eye and lip contour,佢哋又有promotion,買$700送多$100,於是選了枝濕粉brush及新粉紅系列lip gloss。唔知係咪quota唔夠,再sell我如買$1500送$200貨再加一個free修眉服務!結果再買多一次white recovery Ex+ 既instant spot corrector 及 Phyto-black lift lifting mask (呢個mask之前已買了一瓶,下一篇再講吓)。之後送了Phyto-black lift成條line既sample,再加2枝cleansing oil sample及一枝pore refining sample。counter姐姐即時叫化妝師為我修眉,其實一直有係Mac修開眉。我覺得日式修眉唔係太適合我,太幼,我比較鍾意西式修眉。

CIMG7037.JPG 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()