昨天晚上,與sillycat及其老公一行四人到了山頂Cafe Deco晚飯,對上一次去cafe deco已是3年前公司annual dinner!Cafe Deco做緊一個south asutralia blue mussel。我哋兩位女仕order apple cider,sillycat老公就order一杯紅洒,老公叫了Hoegaarden beer。

CIMG7021.JPG

我哋order了兩碟mussel,呢碟係Moules Marinere,creme garlic source

CIMG7022.JPG

Moules-frites, 用chardonnay煮加上洋葱、celery 等。

CIMG7023.JPG

兩款mussel配有fries 及bread。creme source 那隻mussel配bread,白洒那隻配garlic。Mussel用好嫩,我最鍾意食baby blue mussel,味道亦十分之好!

CIMG7024.JPG

Himalayan Tandoori chicken + naan。我哋叫了冇骨那種,鷄肉好嫩,香料十分香

CIMG7027.JPG

BBQ Back Ribs,rib既肉好tendor,明顯係即日燒。

CIMG7028.JPG

ribs仲送上salad及fries

 CIMG7029.JPG

tartuffe e Prosciutto Pizza,有ham及tuffle,truffle好香,pizza亦好味

 CIMG7030.JPG

最後dessert時間,我同sillycat都叫了one scone ice-cream

 CIMG7033.JPG

兩位男仕就叫了Pavlova 及 Apple Filo Tart,甜品也+分出色。

CIMG7034.JPG

埋單$1420,service好,食物味道good,甜品也好,四人一起過了一個愉快晚上

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()