之前提過serum,今次買埋super cream。因我想比較一下係咪可以比媄貴價cream。我一直用開creme de La Mer,前幾晚我就塗了這枝super cream + serum。臉係有收緊效果,保濕都勉強ok。我覺得如果係油性皮膚,都可以晚上塗。但近星期天氣好乾,我(combination skin)就只可當Day cream,不過只係$200多元,又真係幾抵用!

CIMG6024.JPG

 

另外上星期去La Mer Counter買嘢,佢吡prepare small gift 比客人, 係foundation and hand cream,好細心呀!

CIMG6031.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()