close
道Giorgio Armani一日(即昨天)咀Lane crawford counter
較懶,尤底+且容易control一枺
之後仲買了Micro-fil Loose powder ($380)  及High Color Cream Lipstick ($190)! 唇膏好正,我係双唇極之乾燥的人,夏天也塗潤唇膏,Armani呢隻Lipstick好潤,塗了不会起唇紋!我估我開始喜歡Armani 既cosmetic!


題外話
我昨天下午2pm去GA 個counter ,真係估唔到下午2pm都好忙,企咗10分鐘都冇人得閒service,其中一個staff仲只係比份catalogue叫我自己睇!好坦白訣講,一個咁大brand,service咁差真係失望!於是我係不愉快既情况下到其他部門再殺過。係回程時,再行過個counter望一望,個counter manager 即行出嚟say sorry 同service 我!Manager 真係比D細既識做好多,結果又出血,多謝$1170!
arrow
arrow
    全站熱搜

    sillyshopgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()